Popularne posty

1 sty 2022

Najlepsze książki polskich autorów wydane w 2021 roku według Nie tylko o książkach

 


 

Najlepsze książki polskich autorów wydane w 2021 roku 

według Nie tylko o książkach 

 

Rok 2021 przeszedł do historii. Wydawniczo i czytelniczo dla Nie tylko o książkach był bardzo obfity w dobre książki! 

W dużej mierze to zapewne kwestia sięgania po ulubione gatunki i cenionych Autorów, po trosze również czytelnicza intuicja, wpłynęła na wybór tych, a nie innych tytułów.

Podobnie jak rok temu, chcę przedstawić Wam subiektywny ranking (choć bez klasyfikacji miejscowej) najlepszych powieści polskich Autorów, które zostały wydane w 2021 roku. Większość z nich przeczytałam w ramach współprac z wydawnictwami, po pozostałe sięgnęłam we własnym zakresie, stąd nie pojawiły się recenzje.

 

Jestem bardzo ciekawa, jakie lektury dla Was były przyjemnością! Niekoniecznie z poniższej listy. Dajcie znać w komentarzu, jakie przeczytane przez Was książki w 2021 roku uzyskały miano tych najlepszych. 😊

 

Najlepsze książki polskich autorów wydane w 2021 roku według Nie tylko o książkach to:

 

Agnieszka Kuchmister – Florentyna od kwiatów (recenzja patronacka)

Ałbena GrabowskaUczniowie Hipokratesa. Doktor Anna

Barbara Wysoczańska – Narzeczona nazisty

Joanna Szarańska – Zatańczmy w słońcu (recenzja)

Magdalena Majcher – Mocna więź (recenzja)

Magdalena Wala – Skradzione życie (recenzja patronacka)

Maria Paszyńska – Cuda codzienności (recenzja patronacka)

Monika Kowalska – Lwowska kołysanka (recenzja patronacka)

Sabina Waszut – Podróż za horyzont (recenzja patronacka)

Sylwia Kubik – Krok do miłości (recenzja)

 

Najlepsze książki w 2020 roku tutaj (klik).

 

 


 

2 komentarze:

  1. Mam taki sam gust. Cała dziesiątka jest super. Niestety do wszystkich jeszcze nie dotarłam, ale są na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka książek z Twojej listy trafiło już na moją do przeczytania!

    OdpowiedzUsuń

Wywiad z Magdaleną Walą wokół powieści "W sercu wroga"

  Powieść W sercu wroga, otwiera sagę historyczną Między jeziorami. Skąd pomysł na jej napisanie i czego możemy się spodziewać sięgając p...