Popularne posty

11 sty 2021

Najlepsze książki polskich autorów wydane w 2020 roku według Nie tylko o książkach

 


Najlepsze książki polskich autorów wydane w 2020 roku według

Nie tylko o książkach

 

Wiem, że czekaliście na ten podsumowujący wpis. Początkowo nie miałam w planach wyróżniania poszczególnych książek, bo kto śledzi mój profil wie, jakie tytuły zostały w moim czytelniczym sercu, często do nich wracam i wspominam na swoich profilach oraz na autorskich grupach. Jednak po skierowaniu do Was pytania o stworzenie ewentualnego rankingu najlepszych powieści polskich autorów minionego roku i bardzo pozytywnej reakcji z przyjemnością, a zarazem trudnością (bo to wcale nie takie łatwe wybrać garstkę książek, spośród przeczytanego stosu) chcę jeszcze raz zwrócić uwagę na tytuły, po które warto sięgnąć!

Zanim przejdę do przedstawienia dziesięciu najlepszych tytułów polskich autorów wydanych w 2020 roku, muszę uprzedzić Was, że nie wszystkie książki zostały przeze mnie zrecenzowane (czytałam je poza zobowiązaniami z wydawnictwami) oraz podkreślić, że kolejność wymienionych powieści jest celowo ułożona chronologicznie, aby nie tworzyć klasyfikacji, bo jest to po prostu niemożliwe. Po kliknięciu w słowo recenzja, obok konkretnego tytułu zostaniecie przekierowani do mojej opinii 😊.

Koniecznie dajcie znać, które tytuły spośród niżej wymienionych, spotkały się także z Waszą aprobatą 😊

 

A zatem najlepsze książki polskich autorów wydane w 2020 roku według Nie tylko o książkach to:

 

Agnieszka Olejnik – „Odrobina magii”

Ałbena Grabowska – „Uczniowie Hipokratesa. Doktor Bogumił”

Edyta Świętek – „Szczyty chciwości”

Ewa Przydryga – „Miała umrzeć”

Gabriela Gargaś – „Eryk i Mela na tropie Świętego Mikołaja” (recenzja)

Joanna Szarańska – „Poranki na Miodowej 1” (recenzja)

Magdalena Majcher – „Najważniejszy” (recenzja)

Magdalena Wala „Klątwa ruin” – patronat medialny (recenzja)

Maria Paszyńska „Stalowe niebo” – patronat medialny (recenzja)

Sylwia Kubik „Miłość pod naszym niebem” – patronat medialny (recenzja)

 

 

2 komentarze:

  1. Właśnie czytam tę ostatnią, która jest na liście. Pozostały jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne zestawienie, jak dla mnie. Wszystkie autorki to moje ulubione. 5 powieści z listy mam , a pozostałe dopiero w planach zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Wywiad z Magdaleną Walą wokół powieści "W sercu wroga"

  Powieść W sercu wroga, otwiera sagę historyczną Między jeziorami. Skąd pomysł na jej napisanie i czego możemy się spodziewać sięgając p...