Popularne posty

17 mar 2021

Słuchawki bezprzewodowe NIO

 


RECENZJA SŁUCHAWEK BEZPRZEWODOWYCH NIO

16\2021

Średnio 30 godzin tygodniowo spędzam na słuchaniu audiobooków, dlatego  jakość i komfort użytkowania słuchawek są dla mnie bardzo ważne. Korzystam z nich podczas spacerów, gotowania, czy wykonywania domowych obowiązków. Stabilność słuchawki w uchu, wygoda noszenia oraz możliwość przemieszczania się bez zakłóceń w odtwarzaniu, ma dla mnie nie mniej istotne znaczenie. Do tej pory korzystałam z bezprzewodowych słuchawek konkurencyjnej firmy, których jakość oceniam na wysokim poziomie i byłam ciekawa, jak sprawdzą się słuchawki audio innego producenta.

Dzięki uprzejmości firmy Sudio mam okazję zaprezentować Państwu bezprzewodowe słuchawki NIO, korzystające z technologii Bluetooth w wersji 5.0. Słuchawki, posiadają certyfikat wodoszczelności IPX4, dzięki któremu możemy używać ich także podczas deszczowej pogody.

Podczas pierwszego ich użycia zaskoczył mnie bardzo wyraźny i przyjemny w odsłuchu basu jak i czystość dźwięku, czego nie miałam okazji doświadczyć podczas użytkowania dotychczasowych słuchawek. Zdecydowanie nie jestem audiofilem, jednak wspomniana jakość odsłuchiwanej muzyki sprawia, że nie chce się wyciągać słuchawek z uszu. Sprawdziłam również możliwość prowadzenia rozmów i w tej kwestii, nie mam nic do zarzucenia, wręcz przeciwnie jakość komunikacji poprzez wbudowany mikrofon stoi na bardzo wysokim poziomie. Technologia adaptywnych podwójnych mikrofonów – tłumi każdy niepożądany dźwięk podczas korzystania ze słuchawek. 



 

Do zestawu dołączone są cztery wymienne końcówki, dzięki którym bez problemu można dopasować swój rozmiar, aby noszenie było stabilne i nie powodowało przykrych niespodzianek – wypadnięcia słuchawki. Muszę przyznać, że sposób ich użytkowania w tej kwestii budził we mnie największe obawy, ale okazały się zupełnie niepotrzebnie.  Plastik z którego są zrobione daje poczucie solidnego oraz bardzo spasowanego, nic tutaj nie trzeszczy i nie przesuwa się w sposób niechciany.

Dodatkową funkcją jest możliwość zarządzania audiobookami\muzyką lub rozmowami z poziomu samych słuchawek. Poprzez określona liczbę „tapnięć” w korpus słuchawki, których opis graficzny zamieszczony jest w dołączonej do zestawu instrukcji obsługi.

Słuchawki ładujemy przy pomocy załączonego do zestawu zamykanego etui z wbudowanym akumulatorem, zaś samo etui ładujemy poprzez wbudowane gniazdo USB-C, które według producenta zajmuje około 1,5h. Pozwala nam na korzystanie ze słuchawek przez około 5,5h oraz z całego zestawu przez około 20h. W zestawie otrzymujemy również kabelek do ładowania, który no cóż… mógłby być troszkę dłuższy.

Jedną z metod utrzymania słuchawek w należytej czystości, jest ich pielęgnacja przy pomocy zestawu czyszczącego, oferowanego przez producenta.

Podsumowując,  jestem bardzo zadowolona z otrzymanego przeze mnie produktu jakim są słuchawki Sudio NIO i śmiało mogę polecić go osobom do codziennego użytkowania zarówno tym słuchającym audiobooków, muzyki w wygodnej kanapie jak i tym, którzy aktywnie spędzają czas. 

Prezentowane słuchawki, dostępne są w czterech wariantach kolorystycznych: białym, czarnym, beżowym oraz ciemnozielonym. 

Słuchawki można zakupić na stronie producenta (klik), a dzięki skorzystaniu z unikatowego kodu rabatowego: Nietylkooksiazkach15 otrzymacie  rabat w postaci 15% zniżki na produkty firmy Sudio. Dodatkowo do każdego zamówienia, dołączony jest gratis w postaci sprzętu czyszczącego o wartości 109 zł.

 Możliwość z wykorzystania kodu rabatowego na zakup słuchawek,  ograniczony jest czasowo do 31.05.2021r.

 

 


 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wywiad z Magdaleną Walą wokół powieści "W sercu wroga"

  Powieść W sercu wroga, otwiera sagę historyczną Między jeziorami. Skąd pomysł na jej napisanie i czego możemy się spodziewać sięgając p...