Popularne posty

14 paź 2024

Recenzja: "W drodze do Nawii" – Magdalena Wala

 


11\2024 (recenzja)

W drodze do Nawii – Magdalena Wala

1 tom serii Raj&Co

Premiera: 11.09.2024 r.

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Magdalena Wala zaprosiła mnie do sięgnięcia po niesięgalny dotąd przeze mnie gatunek – fantastykę. Gdyby nie znajomość warsztatu pisarki, do spotkania z bohaterami „W drodze do Nawii”, najpewniej by nie doszło.

Autorka jak sama przyznawała podczas naszych wywiadów, lubi zaczytywać się w fantastyce, więc napisane powieści z tego gatunku było tylko kwestią czasu. I oto jest – książka otwierająca serię z motywami słowiańskimi, zjawiskami paranormalnymi, mistycyzmem i motywem snu. Z zewnątrz złote ornamenty na okładce i bujne drzewo przyciągają wzrok, zachęcając do lektury.

Dzięki nierzeczywistemu wymiarowi ta powieść jest nieoczywistą, nieprzewidywalną oraz budzącą zaskoczenie z każdym kolejnym rozdziałem. To jak odkrywanie tajemnic wymiaru, którego nie sposób dotknąć, trzeba go doświadczyć.

Firma, w której zostaje zatrudniona główna bohaterka książki – Nina i branża jaką zajmuje w firmie Raj&Co totalnie mnie zaskoczyła! Nina staje przed wyborami i faktami, sięgającymi poza ramy rzeczywistości, ale taki obrót wydarzeń sprzyja pracy naszych szarych komórek i pozwala wyobrazić sobie wszystko to, przelała na papier Autorka.

Jestem zachwycona i czekam na ciąg dalszy, bo zakończenie pozostawiło mnie z wieloma pytaniami i niedosytem. 

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wywiad z Magdaleną Walą wokół powieści "W sercu wroga"

  Powieść W sercu wroga, otwiera sagę historyczną Między jeziorami. Skąd pomysł na jej napisanie i czego możemy się spodziewać sięgając p...