Popularne posty

9 lis 2019

„Kształt nocy” – Tess Gerritsen



RECENZJA
82\2019
„Kształt nocy” –  Tess Gerritsen
Wydawnictwo: Albatros
Liczba stron: 352
Premiera:  16.10.2019 r.

Decydując się na lekturę książki z mrocznym, intrygującym opisem spodziewałam się thrillera psychologicznego z zaskakującą akcją, odkrywającą kawałek po kawałku zagadkę tragicznych wydarzeń. Tymczasem dostałam powieść o kobiecie, która ucieka przed traumatycznymi wydarzeniami z przeszłości do domu na wybrzeżu tzw. Strażnicy Brodiego i ma romans z ponad 150 – letnim duchem.  Tak dobrze przeczytaliście, Ava Collette ma pikantny romans z duchem! W wieżyczce domu rozgrywają się  sceny niczym z Greya. 

W tej książce były takie momenty, że nie wiedziałam, czy mam się bać, śmiać, czy płakać! Gdyby opis jasno wskazywał, że powieść okaże się mocnym erotykiem, na pewno nie trafiłaby w moje ręce. Pomysł na historię z domem, w którym demony z przeszłości dają o sobie znać, wydawał się mieć potencjał, jednak cała postać kapitana widmo, zdecydowanie go zepsuła.

Niemniej jednak rozwiązanie wątku kryminalnego w tej powieści totalnie mnie zaskoczyło i nie do końca rozumiem motywy, które kierowały sprawcą. 

Śmiem twierdzić, że wielbiciele tego gatunku będą zadowoleni z przebiegu wydarzeń i rozwoju wątku przewodniego. Zatem jeśli lubicie czytać romanse, to książka „Kształt nocy” powinna spełnić Wasze oczekiwania. 

Za egzemplarz dziękuję 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wywiad z Magdaleną Walą wokół powieści "W sercu wroga"

  Powieść W sercu wroga, otwiera sagę historyczną Między jeziorami. Skąd pomysł na jej napisanie i czego możemy się spodziewać sięgając p...