Popularne posty

24 sty 2023

Recenzja przedpremierowa: "Tajemnica Lost Lake" – Jacqueline West


RECENZJA PRZEDPREMIEROWA

3\2023

Tajemnica Lost Lake – Jacqueline West
Wydawnictwo: Literackie
Liczba stron: 254
Premiera: 25.01.2023 r. 

Wiek: 9+

Niedawno przeniosłam się w czasie do okresu młodzieńczego, kiedy z wielkim zapałem i fascynacją czytałam książki przygodowe z magicznymi motywami. Tę sentymentalną podróż odbyłam dzięki książce skierowanej do młodzieży: "Tajemnica Lost Lake".

Nie będę ukrywać, że do jej lektury zdecydowanie skusiła mnie okładka! Tajemnicza, pełna detali i bardzo klimatyczna. Gdy przeczytałam opis, poczułam, że właśnie teraz potrzebuję takiej historii, która przywoła miłe wspomnienia z minionych, beztroskich lat. Już po pierwszych rozdziałach wiedziałam, że zatopię się w tej historii bez reszty – nie myliłam się. Książka została napisana bardzo obrazowym i zrozumiałym językiem, a sposób w jaki autorka zbudowała napięcie i wykreowała bohaterów, nadała tej historii wyjątkowy charakter.

Fabuła „Tajemnicy Lost Lake”, została oparta na historii poróżnionych sióstr, owiana duchami dawnych mieszkańców, krążących legendach i wątku kryminalnym. Niepowtarzalny klimat starej biblioteki, niewyjaśnione zniknięcia, czy motyw książki w książce, uczynił tę opowieść magiczną i bogatą w dreszczyk emocji. Dobrze było ją przeczytać! 


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Literackiemu.



 

1 komentarz:

Wywiad z Magdaleną Walą wokół powieści "W sercu wroga"

  Powieść W sercu wroga, otwiera sagę historyczną Między jeziorami. Skąd pomysł na jej napisanie i czego możemy się spodziewać sięgając p...